DRAMAKLUBBAR
 

DuvTeatern ordnar dramaklubbar för unga och vuxna med funktionsvariation som tycker om teater.


Dramaklubbar våren 2026

  • Dramaklubb för vuxna
    Klubben är för alla över 18 år.
    Dramaklubben träffas varannan torsdag. 
  • Drama för studeranden på skolan Optima
    På fredagar håller DuvTeatern drama för Optimas studeranden.

Dramaklubbarna träffas i DuvTeaterns studio.
DuvTeatern finns på Kabelfabriken i Helsingfors.
Adressen är Tallbergsgatan 1C.

Det kostar ingenting att delta i dramaklubbarna.

Ring eller skriv till oss om du vill veta mera! 
E-post: dramaklubbarna@duvteatern.fi
Telefon: 050-3512388

Hösten 2023 skrev DuvTeaterns dramaklubb sången "My space, my rules". Klicka här för att läsa mera om den.

Här är en inspelning av då den framfördes i Helsingfors: